Rehabilitacja w ramach karty Dużej Rodziny

Rehabilitacja w ramach Karty Dużej Rodziny

Drodzy Pacjenci, miło nam poinformować, że nasze Centrum dołączyło do programu karty dużej rodziny. Od teraz możecie korzystać z naszych usług  z odpowiednimi rabatami.

Rehabilitacja

Oferujemy Państwu kompleksową rehabilitację dla całej rodziny:

• rehabilitacja kręgosłupa, bóle pleców
  • rehabilitacja po urazach i po operacjach np. po artroskopii kolana, po zabiegu wszczepienia endoprotezy
  • fizjoterapia neurologiczna
  • rehabilitacja reumatologiczna
  • fizjoterapia sportowa

Przykładowe dolegliwości, z którymi możecie się Państwo zgłosić do naszego Centrum to: rwa kulszowa, dolegliwości bólowe kolan, stopy, dolegliwości reki np. łokieć tenisisty, zespół de Quervaina, palec trzaskający. Ponadto oferujemy pomoc także przy dolegliwościach bólowych głowy, zawroty, migreny.

Rehabilitacja dzieci i niemowląt w ramach Karty Dużej Rodziny

W naszym Centrum zapewniamy także profesjonalna opiekę fizjoterapeutyczną dla najmłodszych pacjentów:)

Rehabilitacją dzieci i niemowląt . Najczęstsze dolegliwości budzące niepokój rodziców to m.in. nieprawidłowe napięcie mięśniowe, asymetria głowy, zespół KISS, nadmierne ulewanie, kolka a także bóle brzuszka.

Fizjoterapia i medycyna osteopatyczna dysponuje szeregiem delikatnych i nieinwazyjnych technik manualnych, dzięki którym dziecko odczuwa ulgę i poprawę niejednokrotnie już po pierwszym zabiegu.

Rehabilitację dzieci i niemowląt prowadzimy w oparciu o nowoczesne, uznawane na całym świecie- a co najważniejsze bezpieczne metody fizjoterapii: osteopatię, metodę Bobath, integrację sensoryczną

Fizjoterapia uroginekologiczna i rehabilitacja okołoporodowa

Współpraca z doświadczonymi osteopatami oraz fizjoterapeutka uroginekologiczną pozwala nam na co dzień pomagać kobietom w różnych dolegliwościach wynikających układu moczowego, do którym należy m.in nietrzymanie moczu, wysiłkowe nietrzymanie moczu, czestomocz, ból przy oddawaniu moczu a także wybudzenia w nocy (wielokrotne) w celu wypróżnienia.

Ponadto wiele kobiet, zwłaszcza w okresie ciąży skarży się na hemoroidy oraz zaparcia. Co wiecej, wiele kobiet doświadcza również nietrzymania stolca, dokuczliwych gazów a nawet wypadania odbytu. Te problemy, choć dla wielu kobiet wydają się wstydliwe, można w bezpieczny sposób wyleczyć za pomocą technik terapii manualnej.

Wśród najczęstszych dolegliwości związanych z układem płciowym wyróżniamy:

• dyspareunia (bolesne współżycie), wulwodynia, pochwica
  • bolesne miesiączki
  • brak czucia przy współżyciu
  • obniżenie ścian pochwy i narządów miednicy mniejszej
  • wspomaganie leczenia niepłodności

Należy także wspomnieć, że fizjoterapia uroginekologiczna to również terapii blizn po cc, nacięciu krocza,  a także dbałość o stan kresy białej (rozejście kresy białej),

Z KDR uzyskujecie Państwo – 15 % na rehabilitacje w naszym Centrum. (naliczane od ceny regularnej- nie łączy się z innymi promocjami)

Fizykoterapia w ramach Karty Dużej Rodziny

Fizykoterapia jest powszechnie wykorzystywana w rehabilitacji wielu schorzeń i dolegliwości bólowych.

Wyróżniamy nastepujące zabiegi fizykoterapii: ultradźwięki, elektroterapia (prądy, jonoforeza, elektrostymulacja), fonoforeza, fala uderzeniowa, magnetoterapia, laseroterapia w tym laser wysokoenergetyczny HIL. Przykładowe dolegliwości, przy których wskazana jest fizykoterapia to: ostroga piętowa, łokieć tenisisty, stany po operacji np. kolana, zespoły bólowe.

Z Kartą Dużej Rodziny uzyskujesz rabat – 10% na każdy zabieg z zakresu fizykoterapii (oprócz fali uderzeniowej).

Ortopedia z Kartą Dużej Rodziny

Konsultacje ortopedyczne wraz z diagnostyką USG a także diagnostyka w ramach poradni preluksacyjnej (badanie USG stawów biodrowych u niemowląt) po okazaniu KDR oraz dowodu tożsamości realizujemy z rabatem – 5%.

Zasady korzystania z rabatów w ramach Karty Dużej Rodziny

Rabat naliczany jest od cen regularnych i nie łączy się z innymi promocjami. Warunkiem skorzystania z rabatu jest okazanie karty oraz dowodu tożsamości.

Więcej informacji uzyskasz pod numerem 506-459-870

Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo-Med

kompleksowa rehabilitacja, rehabilitacja dzieci i niemowląt, osteopatia, ortopedia, USG.

Ul. Romera 10 lok B2