Osteopata Warszawa

Drodzy Pacjenci,

Miło nam poinformować, że do grona naszych specjalistów dołączyła mgr Edyta Derek, D.O, Edyta jest absolwentką osteopatii na Flanders International College of Osteopathy.

Edyta posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami ortopedycznymi i neurologicznymi.
Uczestniczka wielu kursów, szkoleń i kongresów dotyczących tematyki zdrowia między innymi: PNF podstawowy, Terapia manualna wg koncepcji Maitlanda, Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich, Dry needling, Kinesiology taping.
W pracy charakteryzuje się dużą empatią i indywidualnym podejściem do każdego pacjenta.

Co to jest osteopatia?

Jest to metoda diagnozowania i leczenia pacjenta, a także zapobiegania urazom i różnym chorobom za pomocą badania manualnego. Niewątpliwie dla znacznej części pacjentów w Polsce stanowi zupełną nowość, należny jednak pamiętać, że osteopatia od wielu lat z powodzeniem wykorzystywana jest na całym świecie.

Przykładowe wskazania do zastosowania osteopatii u pacjenta

• wszelkie bóle kręgosłupa o różnym podłożu;
  • wszelkiego rodzaju urazy: kolan, kostek itp.;
  • wady postawy;
  • bóle kręgosłupa lędźwiowego, szyjnego, piersiowego różnego pochodzenia;
  • bóle i zwyrodnienia stawów, barków, bioder, kolan;
  • rwa kulszowa;
  • ostroga piętowa
  • częste skurcze mięśni;
  • tzw. łokieć tenisisty i golfisty;
  • dolegliwości o znamionach neurologicznych: np. stwardnienie rozsiane;
  • cieśń nadgarstka;
  • fibromialgia;
  • zaburzenia snu;
  • chroniczne zmęczenia;
  • szeroko pojęta rekonwalescencja po urazach, wypadkach oraz przebytych operacjach.

Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, że osteopatia świetnie sprawdza się w terapii bólów głowy, zawrotów głowy a także szumów usznych. Ponadto dział osteopatii- osteopatia stomatologiczna ma szerokie zastosowanie w rożnego rodzaju dysfunkcjach w obrębie twarzoczaszki i stawów skroniowo- żuchwowych, na przykład w terapii powszechnego wśród wielu ludzi bruksizmu.

Dodatkowo osteopatia ginekologiczna do dział w pełni poświęcony zdrowiu kobiet na każdym etapie życia- przed porodem, w trakcie ciąży, po porodzie, Wśród najczęstszych dolegliwości związanych z ciążą, z którymi zgłaszają się do nas pacjentki są: bóle pleców, pachwin, obrzęki nóg, zgaga, przygotowanie do porodu;

rehabilitacja neurologiczna
Osteopata Warszawa. Osteopatia to bezpieczna i bezinwazyjna metoda pracy z pacjentem. Wśród przykładowych metod pracy zalicza się  m.in. terapię czaszkowo krzyżową, terapię wisceralną, terapię powięziową oraz manipulacje.

W jaki sposób mogę się umówić do osteopaty?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr 506-459-870 w celu dopasowania odpowiedniego terminu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00

Ile kosztuje wizyta u osteopaty?

Aktualny cennik dostępny jest na naszej stronie. Istnieje możliwość skorzystania z pakietów promocyjnych. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod nr 506-459-870.

Z jakich jeszcze usług mogę skorzystać z Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo-Med

Oprócz osteopatii (w tym osteopatii dzieci i niemowląt) oferujemy Państwo również kompleksową rehabilitację dla dorosłych a w tym: fizjoterapię uroginekologiczą (rehabilitację okołoporodową, osteopatię ginekologiczną), wraz z diagnostyką USG spojenia łonowego i kresy białej.

Ponadto zapraszamy też pacjentów borykających się z problemami neurologicznymi, reumatologicznymi, ortopedycznymi na skuteczna rehabilitację oferowaną w oparciu o najnowsze i najskuteczniejsze metody. Dodatkowo na miejscu możecie wykonać Państwo badanie USG, skorzystać z porady ortopedów- chirurgów. Wykonujemy także ostrzyknięcie kwasem, iniekcje dostawowe, zabiegi z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Zapraszamy do kontaktu.

Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo Med to miejsce, w którym zapewniamy kompleksową rehabilitację dla całej rodziny