Maderoterapia- na czym polega zabieg

Maderoterapia-na czym polega zabieg?

Maderoterapia to coraz bardziej popularny rodzaj masażu, wywodzący się z krajów Ameryki Południowej. Jest to intensywny zabieg, który nie tylko kształtuje ciało, ale także wspomaga redukcję cellulitu. Oprócz aspektów estetycznych, maderoterapia wykazuje korzystny wpływ na zdrowie, poprawiając krążenie i łagodząc dolegliwości bólowe.

Podstawą tej terapii jest zestaw różnorodnych drewnianych narzędzi o zróżnicowanych kształtach i rozmiarach, umożliwiających oddziaływanie na różne warstwy skóry. Wśród tych narzędzi wyróżnia się różne rodzaje wałków, deskę modelująco-drenującą oraz pucharki próżniowe, które są używane do wykonywania specjalnych sekwencji masażu.

Efekty po maderoterapii?

Maderoterapia oferuje liczne korzyści, z których jedną z głównych jest redukcja cellulitu, poprawa napięcia i elastyczności skóry oraz modelowanie sylwetki. Zabieg wspomaga także eliminację toksyn z organizmu, przy czym jest całkowicie bezbolesny i nieinwazyjny. Sesja masażu przynosi uczucie relaksu i odprężenia. Zalecana jest każdej osobie, szczególnie tym, którzy ze względu na niski próg bólu lub skłonność do siniaków unikają innych metod pracy nad ciałem.

Czas trwania zabiegu maderoterapii?

Czas trwania zabiegu zależy od obszaru poddanego terapii. Sesje dla całego ciała zalecane są na 90 minut. Dla poszczególnych obszarów, takich jak brzuch i boczki, uda i pośladki, rekomendowany czas wynosi 60 minut. Cała terapia składa się z serii kilku zabiegów (8-12), wykonywanych w określonym odstępie czasowym.

Maderoterapia -przeciwwskazania

Chociaż maderoterapia jest ogólnie bezpieczna, istnieją pewne przeciwwskazania do jej stosowania Przykładem są stany zapalne skóry, przerwania ciągłości skóry, stany po urazach, zmiany dermatologiczne, tendencje do krwotoków, wady serca, choroby nowotworowe, ciąża i karmienie piersią, oraz choroby nerek.

Maderoterapia w Warszawie- gdzie wykonać zabieg?

W Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo-Med oferujemy Państwu nie tylko kompleksową rehabilitację i porady lekarzy specjalistów ale także zabiegi na twarz i ciało. Oferujemy także wysoce skuteczny w walce z cellulitem i wiotką skórą zabieg maderoterapii. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu uzyskania większej ilości informacji.