Fizjoterapia uroginekologiczna Warszawa

Drodzy Pacjencji

Miło nam poinformować, że do grona naszych specjalistów dołączyła mgr Katarzyna Magaj, fizjoterapeutka uroginekologiczna

Absolwentką Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii na Politechnice Opolskiej. Zajmuje się fizjoterapią uroginekologiczną. Pracuje z przyszłymi mamami, przygotowując je do aktywnego porodu poprzez świadomy ruch i oddech oraz dba o profilaktykę w pierwszych dniach po porodzie. Specjalizuje się również w terapii po porodzie oraz z problemami związanymi z nietrzymaniem moczu czy bólu miednicy mniejszej u kobiet w każdym wieku. Cały czas się dokształca. Ukończyła wiele kursów i szkoleń takich jak Fizjoterapia w Nietrzymaniu Moczu i Stolca, Fizjoterapia Uroginekologiczna Kobiet w Ciąży, Trening Medyczny Po Porodzie, Aktywność Kobiet w Ciąży oraz wiele innych.

Co to jest fizjoterapia uroginekologiczna?

Fizjoterapia uroginekologiczna jest formą postępowania w przypadkach związanych z dysfunkcjami na poziomie układu moczowego, płciowego i pokarmowego. Wśród najczęściej stosownych metod rehabilitacji należy wymienić pracę nad mięśniami dna miednicy oraz terapią wisceralną, ale nie tylko. Fizjoterapia uroginekologiczna to szeroki dział i tak naprawdę metodę terapii dobiera się w zależności od problemu zgłaszanego przez pacjentkę.

Rodzaje problemów, z którymi możesz zgłosić się do fizjoterapeuty uroginekologicznego to m.in.:

Problemy układu pokarmowego

• nietrzymanie gazów, stolca
  • zaparcia
  • hemoroidy
  • ból przy wypróżnianiu
  • szczelina odbytu, wypadający odbyt

Problemy układu płciowego i moczowego

• bolesne współżycie (dyspereunia), brak czucia
  • bolesne miesiączkowanie
  • obniżenie ścian pochwy, narządów miednicy mniejszej
  • wspomagająco przy leczeniu niepłodności
  • rehabilitacja po zabiegach w obrębie miednicy
  • częstomocz, nokturia, ból mikcji
  • zaleganie moczu w pęcherzu
  • nietrzymanie moczu
Przykładowe problemy, z którymi borykają się kobiety po porodzie to m.in. rozejście mięśni prostych brzucha (kresy białej), bóle spojenia łonowego, drętwienia rąk, zastój mleka w piersiach i wiele innych. Na te i inne problemy z pomocą przychodzi fizjoterapia uroginekologiczna

Opieka okołoporodowa, osteopatia dla kobiet w ciąży i po porodzie

• rehabilitacja kresy białej wraz z diagnostyką USG
  • rehabilitacja (mobilizacja) blizn po operacjach w tym po cesarskim cięciu i episiotomii (rehabilitacja blizny po nacięciu krocza)
  • zespoły bólowe w ciąży i po porodzie np. bóle kręgosłupa, rwa kulszowa, zespół mięśnia gruszkowatego, zespół cieśni nadgarstka, bóle ze strony spojenia łonowego, bóle głowy i migreny i inne.
  • Przygotowanie do porodu, przygotowanie mięśni dna miednicy, nauka swobodnego oddychania
  • Profilaktyka poporodowa
  • Usuwanie zastojów mleka w piersiach
Ortopeda ursynów
W ramach konsultacji z fizjoterapeutką uroginekologiczną możecie Panie wykonać również ocenę kresy białej pod kontrolą USG

Jak mogę umówić się na wizytę do fizjoterapeuty uroginekologicznego?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr 506-459-870. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00

Fizjoterapia uroginekologiczna cena?

Szczegółowy cennik naszych usług dostępny jest na naszej stronie. Zapraszamy również do kontaktu pod numerem 506-459-870

Z jakich jeszcze usług można skorzystać w Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo Med?

Oprócz rehabilitacji okołoporodowej zapewniamy  Państwu kompleksową:

• rehabilitację dzieci, osteopatię, terapię metodą Bobath, Integrację Sensoryczną
  • fizjoterapię dorosłych, osób w podeszłym wieku
  • rehabilitację sportową, pourazową, pooperacyjną
  • fizjoterapię neurologiczną
  • rehabilitację kobiet po mastektomii
  • osteopatię
  • Ponadto oferujemy także porady ortopedów, ortopedów dziecięcych, iniekcje, zabiegi z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego, kompleksową diagnostykę USG, w tym w ramach poradni preluksacyjnej.
  • Na miejscu posiadamy również nowoczesny sprzęt do fizykoterapii: laseroterapia w tym laser wysokoenergetyczny HIL, falę uderzeniową, pole magnetyczne, elektrostymulację, prądy, aparaturę do zabiegu presoterapii.