Laser wysokoenergetyczny HIL i jego zastosowanie w rehabilitacji

Fizykoterapia jest powszechnie wykorzystywaną metodą stosowaną w rehabilitacji wielu schorzeń i dolegliwości bólowych o różnej etiologii. W fizykoterapii wykorzystuje się bodźców fizycznych w celu wywołania odpowiedniej reakcji organizmu na ich działanie i doprowadzenie do zamierzonych zmian w sferze biofizycznej i fizjologicznej na poziomie komórkowym, narządowym, tkankowym oraz ogólnoustrojowym

Dzisiejszy wpis poświęciliśmy zabiegom z wykorzystaniem lasera wysokoenergetycznego HIL.

Laser wysokoenergetyczny HIL jest to nieinwazyjne urządzenie terapeutyczne, które emituje energię w spektrum podczerwieni, aby zapewnić miejscową stymulację tkanki biologicznej. W wyniku omawianej stymulacji tkanek procesy gojenia ulegają przyspieszeniu, dochodzi do zwiększenia metabolizmu oraz reakcji uśmierzających ból.

Jakie są wskazania do stosowania lasera wysokoenergetycznego HIL?

Laser wysokoenergetyczny HIL jest zalecany przy:

• dolegliwościach bólowych np. przy zespole bolesnego barku, dolegliwości bólowe odcinka szyjnego itp.
  • Tendinopatie: artroza, zapalenie stożka rotatorów, zapalenie stawów, punkty spustowe, urazy ścięgien, mięśni
  • Blizny, krwiaki
  • Kontuzje i urazy sportowe
  • Ostroga piętowa
  • Niedowłady.

Efekty stosowania lasery wysokoenergetycznego

Przykłady efektów klinicznych po zabiegach z wykorzystaniem lasera wysokoenergetycznego HIL:

• uśmierzenie bólu
  • biostymulacja
  • działanie przeciwobrzękowe
  • działanie przeciwzapalne
  • rozszerzenie naczyń

Wskazania do zastosowania lasera wysokoenergetycznego HIL

• choroba zwyrodnieniowa,
  • chodropatia rzepki
  • ostroga piętowa
  • nerwobóle
  • rwa kulszowa
  • leczenie blizn pooperacyjnych
  • urazy i przeciążenia więzadeł stawu kolanowego
  • zespoły bólowe np. bolesny bark, łokieć tenisisty
  • zapalenie kaletki nadkłucia

W Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo-Med zapewniamy Państwu kompleksową rehabilitację: kobiet w ciąży, po porodzie, rehabilitację po urazach i po operacjach, rehabilitację sportową, geriatryczną. Ponadto oferujemy wizyty u naszych specjalistów: osteopatów, ortopedów i traumatologów, ortopedów dziecięcych. W Osteo-Med możecie również Państwo wykonać badanie USG oraz skorzystać z zabiegów fizykoterapii, w tym z zabiegów z wykorzystaniem fali uderzeniowej.
Informacje o naszych usługach dostępne pod numerem: 506-459-870