Strefa pacjenta

Czy zauważyłeś, że Twoje ciało zaczęło ostatnio odmawiać posłuszeństwa? Dokuczają Ci przykre dolegliwości bólowe np. kręgosłupa? Doświadczasz drętwienia/ mrowienia kończyn i nie wiesz co może je powodować? Boli Cię głowa i cierpisz na zaburzenia snu? Odczuwasz stałe zmęczenie i napięcie ? A może właśnie „wypadł Ci dysk”?

Jeśli tak to znaczy, że w Twoim organizmie dzieje się coś nieprawidłowego,zaś bagatelizowanie tych symptomów lub zbyt późne rozpoczęcie leczenia może doprowadzić do poważnych konsekwencji.

Przyczyn dyskomfortów i dolegliwości bólowych pojawiających się w naszym ciele może być wiele. Dorośli często borykają się z licznymi dysfunkcjami i problemami. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasze ciało przez lata doświadcza różnych kontuzji, urazów i niewłaściwych nawyków. Ponadto obecny tryb życia również nie pozostaje obojętny na stan naszego zdrowia, bowiem doprowadza do występowania licznych przeciążeń i dyskomfortów.

Niewłaściwa postawa, brak aktywności fizycznej, siedzący tryb życia, przeciążenia, na które stale jesteśmy narażeni, stres wszystkie te czynniki sukcesywnie odbijają piętno na naszym zdrowi oraz kondycji naszych mięśni, stawów i kręgosłupa.

Poniższa zakładka stanowi kompendium wiedzy na temat najczęściej występujących schorzeń, czynników odpowiadające za określony stan oraz stosowanych metod leczenia. Tutaj dowiesz się co może być przyczyną bólu pleców, kręgosłupa, odcinka lędźwiowego. Dowiesz się czemu odczuwasz bolesność mięśni, barku, stawów, itp. Dla ułatwienia dział został podzielony na poszczególne obszary ciała, do których przyporządkowane zostały najczęstsze dolegliwości, co znacznie ułatwi wstępną diagnostykę problemu.

Leczenie osteopatyczne pomaga nie tylko skutecznie pozbyć się dolegliwości bólowych ale również zlokalizować i naprawić jego przyczynę.
Pamiętajmy, że tylko niezwłocznie podjęte właściwe leczenie daje szansę na wyleczenie.

W razie pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem pod numerem 506-459-870..