Laseroterapia, laser HIL

Terapia laserem HIL to metoda fizykoterapii, która polega na naświetlaniach określonych powierzchni ciała- punktowo lub na większych obszarach, w celu osiągnięcia efektów terapeutycznych, dzięki biostymulacji komórek za pomocą energii promieniowania laserowego.

Wyróżniamy laser biostymulacyjny oraz laser wysokoenergetyczny (HIL).

Laser wysokoenergetyczny to zaawansowane technologia dedykowane do przezskórnej formy terapii. Zastosowanie biostymulacji oraz efektu fotomechanicznego sprawia, że laser wysokoenergetyczny HIL szybko i co najważniejsze skutecznie oddziałuje na tkankę redukując dolegliwości bólowe oraz przyspieszając procesy regeneracyjne. Dzięki monochromatyczności i spójności światła laserowego możemy precyzyjnie dawkować energię i bezpośrednio działać w miejsce bólu.

Laser biostymulujący polega na naświetlaniu miejsca zmienionego chorobowego laserem niskoenergetycznym emitującego odpowiednią długość fali.

Laser HIL- wskazania

• choroba zwyrodnieniowa,
  • chodropatia rzepki
  • ostroga piętowa
  • nerwobóle

Ponadto laser HIL ma szerokie zastosowanie m.in. w przypadkach taki jak:

• rwa kulszowa
  • leczenie blizn pooperacyjnych
  • urazy i przeciążenia więzadeł stawu kolanowego
  • zespoły bólowe np. bolesny bark, łokieć tenisisty
  • zapalenie kaletki nadkłycia

Warto zwrócić również uwagę, że laser wysokoenergetyczny ma powszechne zastosowanie w terapii zatok oraz w niwelowaniu blizn, np. blizny po cesarskim cięciu.

Przeciwwskazania do zastosowania laseroterapii:

• ciąża
  • nowotwór
  • epilepsja
  • niewydolność wieńcowa.
    Laser wysokoenergetyczny HIL ma szerokie zastosowanie w rehabilitacji. Wykorzystywany jest m.in. przy ostrogach piętowych

Laser  HIL cena

Aktualny cennik dostępny jest na naszej stronie. Zapraszamy do kontaktu w przypadku pytań.

Laser wysokoenergetyczny w Warszawie- gdzie szukać pomocy

Centrum Rehabilitacji i Osteopatii Osteo-Med oferuje kompleksową rehabilitację, diagnostykę USG oraz konsultacje ortopedyczne.  Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00. Rezerwacji miejsc możecie Państwo dokonać pod numerem 506-459-870